F A N P A G E

Otwórz się
na nowych
klientów.

Oddaj Social Media
w ręce profesjonalistów

Co zyskujesz jako przedsiębiorca dzieki Fanpage?.

Nieobecność w mediach społecznościowych to strata potencjalnie dużej liczby klientów.

Telefon to rak - odłuż go nim będzie za późno
Jak sprawdziła amerykańska agencja marketingowa Mediakix, przeciętny człowiek poświęca na media społecznościowe ponad 5 lat swojego życia.

Profil w mediach społecznościowych

  • - Media umożliwiają przeprowadzenie różnych kampanii reklamowych
  • - Dzięki targetowaniu czyt. precyzowaniu działań można dotrzeć do osób zainteresowanych produktem
  • - Odpowiednio sformułowane posty mogą być udostępniane, zwiększając tym samym zainteresowanie produktem,
  • - Konkursy przeprowadzane na profilu również sprzyjają zainteresowaniu marką oraz budują bazę obserwatorów.

Social Media w Polsce.

Media społecznościowe cieszą się w naszym kraju dużą popularnością. Korzysta z nich aż 80% internautów, ponad 65% tylko na urządzeniach mobilnych. Dzięki czemu popularne stało się wykorzystanie ich jako sposób dotarcia do klientów i promowania swojej marki. Dają bardzo duży wachlarz możliwości zaprezentowania się z lepszej strony niz konkurencja.

oferta
webglobe
Social

Profil w Social Media.

  • Umozliwia przeprowadzenie różnych kampanii reklamowych
  • Dzięki targetowaniu czyt. precyzowaniu działań można dotrzeć do osób zainteresowanych produktem
  • Odpowiednio sformułowane posty mogą być udostępniane, zwiększając tym samym zainteresowanie produktem
  • Konkursy przeprowadzane na profilu również sprzyjają zainteresowaniu marką oraz budują bazę obserwatorów

Kilka cytatów

“ Po stokroć: mierz efekty biznesowe twojego content marketingu. Jeśli tego nie robisz to – szczerze mówiąc – twoja szansa na utrzymanie posady jest nikła…”
John Miller
“ Czym dłużej nie podejmujesz decyzji, tym więcej pieniędzy tracisz…”
Carrie Wilkerson
“ W świecie internetowej obsługi klienta ważne jest, by pamiętać, że konkurencja jest o jedno kliknięcie myszką od Ciebie.…”
Doug Warner
“ Tradycyjny marketing mówi do ludzi. Content marketing z nimi rozmawia…”
Doug Kessler